[Pardus-kullanicilari] Video Problemi

Caner Güral cgural at gmail.com
24 Tem 2010 Cmt 13:29:55 EEST

Ahmet AKMAZ şöyle yazmış (24-07-2010 13:06):

> 24 Temmuz 2010 12:57 tarihinde Caner Güral <cgural at gmail.com
> <mailto:cgural at gmail.com>> yazdı:
>
>     Ahmet AKMAZ şöyle yazmış (24-07-2010 11:05):
>     > Bugün benim problem günüm galiba. Bu ikincisi.
>     > http://www.diziizleyelim.com/hakkini-helal-et-28-bolum.html
>     adresindeki
>     > videoyu seyretmek istediğim zaman şu uyarıyı alıyorum:
>     >
>     > we're sorry, no embeddable videos are currently selected for this
>     player
>     >
>     > Teşekkür ederim.
> [...]

Doğru, değişiklik olmuyor. Site yöneticisi düzgün bir biçimde
yerleştirmemiş oynatıcıya ilişkin kodları.

Doğrudan Youtube üzerinden aramayı deneyebilirsiniz.

NOT: Yanıtı bana gönderirken, bir ilgili kopyasını da listeye
(pardus-kullanicilari at pardus.org.tr) göndermeyi unuttunuz sanırım. Zira,
bu şekilde yanıtınızdan listedekiler haberdar olamıyor.

--
Caner GÜRAL