[Pardus-kullanicilari] PARDUS/JİRA/MAYDANOZ ÜZERİNE

Baran Topal btopal at bilkent.edu.tr
19 Tem 2010 Pzt 20:30:56 EEST

Ok, o zaman derdiniz teknik değil anladığım kadarıyla, Milli Eğitim
Bakanlığı ile kontağa geçmeniz yerinde olacaktır veya ilgili tartışmanın
olduğu bir forum bulmanız gerekir.

wine ve diğer çözümler sizin uygun gelmiyorsa programlarınız için MS XP
Starter Edition da kullanabilirsiniz. Ancak neticede bir executable'ı native
olarak bir Linux box'ta herhangi bir sanallaştırma olmadan çalıştırmanız
mümkün değildir. Yani biri exe uzantılı bir dosya ile gelir de
çalıştırmanızı isterse uygulamanız gereken adımlar bunlardır.

İyi çalışmalar.