[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
15 Tem 2010 Per 10:49:43 EEST

15 Temmuz 2010 10:14 tarihinde Alper Oguz <alper2 at oguz.biz> yazdı:

> Sizin için söylemiyorum yanlış anlaşılmasın. Ancak devlet dairelerindeki
> memurlarımızın çoğunun satır ortalamak için bir süre boşluk tuşuna basılı
> tuttuğu bir durumda Word'ün kullanışlı olduğunu savunmak yanlış olur diye
> düşünüyorum. Ayrıca bir kelime işlem uygulaması ne kadar kullanışsız
> olabilir
> ki? Yani araç çubuğunda gerekli her şey var, herhangi bir nesneye (yazı,
> resim
> vb) sağ tıklayıp veya biçim menüsünden her türlü ek düzenleme de
> yapılabiliyorken, hangisi hangisinden nasıl zor olabilir ki? 40 yılda bir
> [...]
Yanlış anlamış değilim Alper Bey. Hatta bunu yazdığınız için size teşekkür
ediyorum. Zaten benim bahsettiğim ayrıntılarla ilgili idi. Yoksa sizin de
dediğiniz gibi her ihtiyaca cevap verebilecek özellikler açık kaynak kotlu
ofice programlarında mevcut.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.