[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Alper Oguz alper2 at oguz.biz
15 Tem 2010 Per 10:14:48 EEST

Ahmet AKMAZ wrote On 15-07-2010 08:35:
> c) Bu arada Sezar'ın hakkı Sezar'a prensibinden hareket ederek
> söylemeliyim ki benim en çok kullandığım programlar arasında Microsoft
> Word, Open Office Kelime İşlemcisi'nden daha kullanışlı

Sizin için söylemiyorum yanlış anlaşılmasın. Ancak devlet dairelerindeki
memurlarımızın çoğunun satır ortalamak için bir süre boşluk tuşuna basılı
tuttuğu bir durumda Word'ün kullanışlı olduğunu savunmak yanlış olur diye
düşünüyorum. Ayrıca bir kelime işlem uygulaması ne kadar kullanışsız olabilir
ki? Yani araç çubuğunda gerekli her şey var, herhangi bir nesneye (yazı, resim
vb) sağ tıklayıp veya biçim menüsünden her türlü ek düzenleme de
yapılabiliyorken, hangisi hangisinden nasıl zor olabilir ki? 40 yılda bir
açtığım KOffice veya Abiword'te de her işimi yapabiliyorum. Arabirim hiç de
kullanışsız gelmiyor. Çünkü artık bir çok şey standart oldu.

Bence size "sayfa ayarları"nın dosya menüsü yerine biçim menüsünde olması gibi
ufak farklar zorluk yarattı. :)

--
Alper Oğuz
alper2 at oguz.biz