[Pardus-kullanicilari] Freecom 2.5" 320 GB XXS USB disk pardus kurulum hatası

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
14 Tem 2010 Çar 13:06:48 EEST

Selim Bey yardımlarınız için teşekkür ederim.  Grubu kurmayı başaramayınca cd'den usb hardiske kurulum yaptım. Şimdi gayet güzel çalışıyor. Fakat usb'den usb'ye kurulum yapmak isteyince grub kurulamıyor. Açık olan hata raporuna bunu da ekleyeceğim.

İyi Günler

From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Selim Tavşan
Sent: Wednesday, July 14, 2010 9:10 AM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Freecom 2.5" 320 GB XXS USB disk pardus kurulum hatası

14 Temmuz 2010 05:08 tarihinde Coskun AKTAS <CAKTAS at iaosb.org.tr<mailto:CAKTAS at iaosb.org.tr>> yazdı:
Selim bey yazdıklarınızı yaptım fakat sonuç alamadım. Kuruldu şeklinde mesaj aldığım zamanlar quit ile işlemleri bitirmeme izin vermiyor. Bazen error 17 bazen error 27 hataları aldım.

Merhaba,

önceki iletilerimde farkındaysanız hep tahmini yazdım, sdc olursa şöyle olur sdb ise şöyle olur gibi.
malesef ne denediğinizi ve aldığınız hatanın tamamını bu şekilde görmemiz çok zor.

en azından denemeden önce fdisk -l komutunun çıktısını ve grub kurulumundaki aldığınız konsol çıktısını
buraya yapıştırsanız takip edenler fikir belirtebilir...

kolay gelsin...