[Pardus-kullanicilari] Freecom 2.5" 320 GB XXS USB disk pardus kurulum hatası

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Tem 2010 Çar 09:09:59 EEST

14 Temmuz 2010 05:08 tarihinde Coskun AKTAS <CAKTAS at iaosb.org.tr> yazdı:

> Selim bey yazdıklarınızı yaptım fakat sonuç alamadım. Kuruldu şeklinde
> mesaj aldığım zamanlar quit ile işlemleri bitirmeme izin vermiyor. Bazen
> error 17 bazen error 27 hataları aldım.

Merhaba,

önceki iletilerimde farkındaysanız hep tahmini yazdım, sdc olursa şöyle olur
sdb ise şöyle olur gibi.
malesef ne denediğinizi ve aldığınız hatanın tamamını bu şekilde görmemiz
çok zor.

en azından denemeden önce fdisk -l komutunun çıktısını ve grub kurulumundaki
aldığınız konsol çıktısını
buraya yapıştırsanız takip edenler fikir belirtebilir...

kolay gelsin...