[Pardus-kullanicilari] Ses yok

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
12 Tem 2010 Pzt 22:43:23 EEST

Haşmet bey malesef olmadı, depodan alsa yazdım çıkan herşeyi yükledim acaba
farklı birşey yüklemiş olabilirmiyim.

12 Temmuz 2010 15:18 tarihinde Haşmet Olcay <itechinn at gmail.com> yazdı:

> Merhabalar;
>
> Pardus kurumsalda bende bu sorunla çok uğraştım.
>
> Çözüm : Eğer ekran kartı kurulumu yaptıysanız kernel güncellemesi sebebiyle
> ses tanınmamakta. Tekrar ALSA sürücülerini güncellemeniz gerekmektedir. Ses
> sağlıklı çalışacaktır.
>
> Çözüm 2 : Görev Çubuğundan Ses simgesine sağ tıklayın, gelişmiş ses
> denetimi, Çıkış aygıtları kısmında sağ üst taraftaki hoparlör resminin
> basılı olmaması ve aşağıdaki 2 bar'ında en sağda olması gerekmekte. Çalma
> sekmesinde de sağ üstteki hoparlör simgesi basılı konumdan çıkartılmalı ve
> [...]

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK