[Pardus-kullanicilari] Ses yok

Haşmet Olcay itechinn at gmail.com
12 Tem 2010 Pzt 15:18:09 EEST

Merhabalar;

Pardus kurumsalda bende bu sorunla çok uğraştım.

Çözüm : Eğer ekran kartı kurulumu yaptıysanız kernel güncellemesi sebebiyle
ses tanınmamakta. Tekrar ALSA sürücülerini güncellemeniz gerekmektedir. Ses
sağlıklı çalışacaktır.

Çözüm 2 : Görev Çubuğundan Ses simgesine sağ tıklayın, gelişmiş ses
denetimi, Çıkış aygıtları kısmında sağ üst taraftaki hoparlör resminin
basılı olmaması ve aşağıdaki 2 bar'ında en sağda olması gerekmekte. Çalma
sekmesinde de sağ üstteki hoparlör simgesi basılı konumdan çıkartılmalı ve
ses bar'ı en sağa çekilmelidir.

Bunlar mutlaka sorunlarınıza çözüm olacaktır.

Saygılarımla
H.Aytekin OLCAY