[Pardus-kullanicilari] Pardus'u Türkçe'den İngilizce'ye İngilizce'den Türkçe'ye Çevirmek

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
10 Tem 2010 Cmt 10:30:14 EEST

Nasıl olacağını görmek maksadı ile Türkçe kurulu Pardus 2009.2'yi
(güncellemeleri tamam) İngilizce kullanmaya karar verdim. Her şey güzeldi.
Sonra Tekrar Türkçe yapdım. Bu esnada kullandığım bölümlerden;

1) Open Office, Türkçe'ye geçiş yapmadı. Neyse ki bunu Open Office içinden
düzelttim.
2) Mozilla Firefox ise Türkçeye geçiş yapamadı. Sadece (adına ne denir
bilemiyorum) En çok ziyaret edilenler, Pardus, Pardus Durakları vs.'nin
bulunduğu çubuk Türkçeleşti.

Belki önemlidir diye sizlerle paylaşmak istedim.

Teşekkür ederim.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.