[Pardus-kullanicilari] Tüm Pardus Kullanıcıları-Bir alternatif

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
10 Tem 2010 Cmt 00:35:16 EEST

Bazen merak ediyorum ve paket depolarımızdan, tanımları,tarifleri ilgimi çeken
yazılımları deniyorum.Böyle kurcalarken Rekonq adlı internet tarayıcısına
(browser) rastladım.Konqueror un temeli değiştirilip (khtml değil de webkit e
geçilmiş) hazırlanmış hali. Son derece güzel çalışan ve şu ana kadar bir yer
hariç (o da asp tabanlı-asp tabanlı başka yerlerde sıkıntıya rastlamadım)
sıkıntı çıkarmayan bir tarayıcı.tabii ki bu şu ana kadar ki gözlemlerim.güvenlik
açığı falan da YOKSA (bu yoksayı geliştiricilere sormuş olayım) denemeye değer
diye düşünüyorum.sade ve KONQUEROR ŞIKLIĞIYLA.Paylaşmak istedim, böylece belki
kullanımı artar da bu yazılım tozlu raflara kalkmaz diye.sadece sınırlı bir
kullanıma dayalı gözlemlerimi paylaştım.