[Pardus-kullanicilari] ptsp kurulumu sırasında hata

cemalettin kara cemalettinkara at gmail.com
8 Tem 2010 Per 13:52:23 EEST

merhaba okulda bilgisayar laboratuvarında ptsp kurulumu yapmayı deniyoruz.
ana sunucuya pardus 2009.1 kurulum yapıp wikideki yönergelere göre her şeyi
yaptım. fakat istemci açılışta konsolda login ekranında takılı kalıyordu.
sonra ana sunucuda güncellemeleri yaptım. sonrasında istemcide [1]
adresindeki hatayı aldım. güncellemeleri yaptıktan sonra rootfs dizinin
silip yeniden oluşturmayı, comar'yi ptyhon'yi yeniden kurmayı denedim ama
ama nafile, aynı hatayı alıyorum. ne yapabilirim?

[1] http://img443.imageshack.us/img443/7734/pardushata.jpg
--
Cemalettin Kara
Elektrik-Elektronik Müh. Lisans Öğr.