[Pardus-kullanicilari] cd-dvd

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
7 Tem 2010 Çar 01:54:41 EEST

sürücünü söküp tekrar takıp bilgisayarı çalıştırın pardus yeniden tanısın olay çözülmesi lazım ayrıca bazı cd ve dvd ler  özellikle filim yüklenmiş olanlar kopyalama  olayı olduğundan windows  formatında yüklenir genelde(AVSEQ1) yazar  yani cdyi taktığınızda klasörlere ulaşamaz yada donma yapar önce mplayer i çalıştırın sonra mplayer üzerinde mause (fareyi) sağ tık yapın çıkan menüden dvdyi aç yada vcd yi aç der uygun olanı tıklayın otomatik başlayacaktır
ayrıca dvd veya vcd de birden fazla video parçacıkları varsa  dolphip den açın boş masa üstüne sağ tıklayıp komut satırına dolphin yazın açın ve orada takılı cdyi göre bilirsiniz  eğer oda olmazsa cd yi kopyalama sorunu olabilir ozamnda kb3 devreye girer hatalı cd lerde genelde kb3 (kb3 cd kopyalama programıdır)çalışır
inşallah yardımım olmuştur saygılar selamlar