[Pardus-kullanicilari] Vekil sunucu ayarları

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
2 Tem 2010 Cum 17:27:14 EEST

Emre Bey konuyla ilgili son durum aşağıdadır.

Sistem ayarları-ağ ayarları-elle belirtilen kısmında ayarlar bölümüne girdim.
HTTP: http://10.1.1.1          8080
HTTPS: http://10.1.1.1          8080
FTP: http://10.1.1.1          8080
Tüm protokoller için aynı vekil sunucusunu kulan’ı işaretledim.
Kural dışı Durumlarda
http://isaserver:8080/array.dll?Get.Routing.Script ekledim.

Sonra Thunderbirde vekil sunucu ayarlarını yaptım.

HTTP:10.1.1.1   8080 yazıp
Tüm protokoller için aynı vekil sunucusunu kulanı işaretledim.

Localhost kısmında localhost, 127.0.0.1 yazdım.

Hesap ekle kısmında gmail ve hotmail hesaplarını eklemek istediğimde yapılandırma doğrulanmadı-kullanıcı adı veya parolanız doğru mu diye soruyor.

HOTMAİL için

Gelen:pop3.live.com                          POP 995         SSL/TLS
Giden smtp.live.com                          SMTP 587      STARTTLS

GMAİL için

Gelen:imap.googlemail.com              IMAP 993      SSL/TLS
Giden smtp. googlemail.com             SMTP 465      SSL/TLS

Sorun burada takıldı kaldı. Ne yapmalıyım?