[Pardus-kullanicilari] ekran parlakligi sinir etmeye basladi

gökhan koç gokhankoc90 at gmail.com
2 Tem 2010 Cum 13:42:35 EEST

merhaba bazen pardus u actigimda ekran parlakligi en dusuk seviyede oluyor
degistiremiyorum ne yaparsam yapiyim deismiyor sonra reset atiyorum yine
duzelmedi sonra direk enerjiden cektigimde duzeliyor  ama bu cok SIKICI
oluyor birde itibar kaybediyorum bir web programci olarak lutfen bi
bakabilirmisiniz bu konuyu irc te 3 defa birde hata kaydi bile girdim ama
uygun bulunmadi ve kapatildi bilmiyorum artik nereye basvurabilirim