[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.1 Açılmıyor

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
31 Oca 2010 Paz 12:07:52 EET

31 Ocak 2010 11:31 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazdı:

> Buraya kadar hersey normal gibi göründü bana.
>

> Çözüm için internette bulduğum şu uygulamaları yaptım ve neticede çözümsüz

> Bu artık yok. service xdm stop ve service xdm start  denenebilir.
>
> Grafik ekranla ilgili sorunları /var/log/Xorg.0.log dosyasindan takip etmek
> mumkun, oraya bir goz atin
>
> more /var/log/Xorg.0.log
>
> sayfa sayfa taramak icin ise yarar.
>
> Emre

Gelen komut satırından itibaren şağıdaki işlemleri yapınca bilgisayar
açıldı.

~$ root
Parola:
~$ xdm kdebase4_workspace off

Bu komutlardan sonra

welcome to ahmet
Login:

Yazan bir pencere çıktı.

Login'e kullanıcı adını yazdım.
Enter'a bastım.

Parola menüsü çıktı.
Parolayı yazdım; bilgisayar açıldı.

Yalnız açıp kapatınca ne olacak onu bilmiyorum. Birde kapanma bölümünde
KAPAT menüsü gözükmüyor...

--
"Koku, gülün sesidir
Ve gül toprağın gülümsemesidir."