[Pardus-kullanicilari] Salt-okunur bağlanan disk bölümü

Demiray Ustaoglu demirayustaoglu at gmail.com
28 Oca 2010 Per 22:30:07 EET

> *diğer işletim sistemleri *yapabiliyorsa bunu linux'ta yapabilmeli. bunun
> mazereti olmaz. masaüstü kullanıcısına takas bölümünün ne işe yaradığı ve
> niye gerektiği konusunda en ufak bir fikri olmasını bekleyemeyiz. çözümler
> insanları merkeze almalı. kullanıcıdan bu zamanda işlerin doğru yürümesi
> için swap bölümü talep etmek en hafif deyimiyle ayıp.
>
> zamanla bunlarda düzelir elbet. acelemiz yok :)

sözlerimden sadece windows'tan bahsettiğim manası çıkabilir.  olası yanlış
anlamaları gidermek için başka bir unix kerneli ile çalışan macos tan örnek
vereyim.

http://www.macosxhints.com/article.php?story=20001215021440138

By default, Mac OS X uses a swap file (for virtual memory) which is *installed
on the same drive as your operating system*.