[Pardus-kullanicilari] İmdat!!!

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
26 Oca 2010 Sal 13:57:32 EET

İki bölüm var hdd üzerinde biri root diğeri home
Root altında ki dosya türlerini seç dediğimde "no file found, filesystem
seems damage" diyor.
Home altında ise dosya türlerini hatta dosya adlarını bile görebiliyorum..
Root u kurtarmak mümkün görünmüyor anladığım kadarıyla
Yeniden bu root bölümüne pardus kursam ev dizinim öyece durur diye mantık
yürüttüm ne dersiniz?
Ya da pardus kurmadan önce Home dizini altında testdisk ile kurtarma yapmam
gerekiyor mu?