[Pardus-kullanicilari] Selam İyi Çalışmalar.

İrşad Kuraç ben at irsadkurac.com
25 Oca 2010 Pzt 00:28:52 EET

izninizle 2009.1 ile ilgili birşeyde ben sormak isterim.
2009'da masaüstüme kilitle - kapat programcığı eklemiştim. Nereden
ayarladığımı unuttum, kapatma butonuna tıklayınca 30 saniye içinde
bilgisayar kapanacak ne yapmak istersersiniz ekranı yerine direkt kapanma
başlıyordu. bunu nasıl yapabilirim ?