[Pardus-kullanicilari] Selam İyi Çalışmalar.

Mustafa PEHLİVAN mstf_htmt at hotmail.com
25 Oca 2010 Pzt 00:19:51 EET

 Herşeyden Pardus 2009.1 Anthropoides virgo önce güzel bir Kde 4.3.4 sürümü olmuş tebrikler. Benim sorunumsa çok basit bir sorun. Budan önceki kurulumumda kullanıcı yöneticisi resmimi rahatlıkla değiştirebiliyordum. (Yine aynı sürüm Pardus 2009.1 Anthropoides virgo önce ki sürümler değil. ) Biraz mecburiyetten biraz da kurulum deneyimlerimi geliştirmek amacıyla son sürümü tekrar kurdum.
 Yönetici haklarını da kullanıcıma atadım ama kullanıcı resmini değiştirmeye çalıştığımda 'Yöneticiniz buna izin vermiyor uyarısı ile karşılaşıyorum. Sebebi Açılış yöneticisini değiştirmem olabilir mi ? Ama daha sonra açılışta karşılayan pencere olarak Pardus 2009 arayüzünü seçtim. Bilemiyorum kurduğum açılış yönetici penceresini kaldırsam düzelir mi veya başka bir sorun mu ? Basit bir ayar yüzünden yeniden format atmak istemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. İyi çalışmalar.

Yeni Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.
http://windows.microsoft.com/shop