[Pardus-kullanicilari] virtualbox'ı çalıştıramadım....

Hadi SOFUOGLU hadi.sofuoglu at gmail.com
18 Oca 2010 Pzt 11:07:09 EET

Selamlar;

2009.1 sürümüne yükseldikten sonra virtualbox'ı çalıştıramadım...
mesela; v.box içindeki ubuntu'yu çalıştır dediğimde...

*********************
Ubuntu sanal makinesi için bir oturum açılamadı.

Virtual machine 'Ubuntu' has terminated unexpectedly during startup.

********************

şeklinde ve....

**********************

Kernel driver not installed (rc=-1908)

The VirtualBox Linux kernel driver (vboxdrv) is either not loaded or
there is a permission problem with /dev/vboxdrv. Re-setup the kernel
module by executing

'/etc/init.d/vboxdrv setup'

as root. Users of Ubuntu, Fedora or Mandriva should install the DKMS
package first. This package keeps track of Linux kernel changes and
recompiles the vboxdrv kernel module if necessary.

şeklinde iki uyarı alıyorum...

kullanıcı ayarlarında vboxdrv grubu ekledim...
kendi kullanıcı adımı bu gruba dahil eyledim..
konsoldan "vboxdrv setup" komutunu verdim.. NAFİLE

Yardımcı olabilecek arkadaşlara müteşekkirim...

Saygılarımla

Hadi SOFUOĞLU