[Pardus-kullanicilari] Nepomukservicestub sistem kaynaklarını aşırı tüketiyor...

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Oca 2010 Cmt 17:35:11 EET

16 Ocak 2010 16:18 tarihinde Hadi SOFUOGLU <hadi.sofuoglu at gmail.com> yazdı:

> ne iş yapar bu arkadaş... tamamen kapatmanın veya bellek tüketimini
> azaltmasını sağlamanın yolu var mıdır?

kaptan adımlarında "strigi dosyalarımı indekslesin mi" şeklinde bir adım
var, o aşamada onaylarsanız ev dizininizdeki
tüm dosyalar daha sonra kolay ulaşılabilsin diye indeksleniyorlar. içiçe çok
klasör ve dosya varsa bu biraz süre alabiliyor.
bu esnada da işlemci aktif kullanılıyor. bu nedenle özellikle siz açmadıkça
varsayılan olarak kapalı. işi bitince sistem kaynaklarını
kullanmayı bırakıyor, ta ki siz ev dizininizde yeni veriler oluşturana
kadar.

sistem ayarları>gelişmiş ayarlar>masaüstü araması kısmından tamamen
kapatabilir veya özelleştirebilirsiniz.