[Pardus-kullanicilari] webcam

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
16 Oca 2010 Cmt 15:28:23 EET

On Fri, 15 Jan 2010 17:22:32 +0200
basar yıldırım <basaryldrm at gmail.com> wrote:

> selam arkadaşlar biliyorum  sıkıyorsunuz ama yine ben cahilliğin gözü
> kör olsun
>
> 2009 RC   daha evvel mınton MWC 8017  pardus tanıyordu artık tanımıyor
> yardımcı olursanız sevinirim

kameranız takılı değilken ve takıldıktan yaklaşık 10 saniye sonra

 lsusb
 dmesg

 komutlarının çıktılarını alıp iletir misiniz ?

 Bir komutun çıktısını kaydetmek için (burada komut yerine dmesg, lsusb
vb. herhangi bir komut yazabilirsiniz)

 komut > bilgi.komut

 şeklinde komut girerseniz bilgi.komut isimli bir dosyaya komut un
çıktısı kaydedilir. Dosya çok büyük olursa gzip ile sıkıştırmak için

 gzip bilgi.komut

 kullanarak  bilgi.komut.gz dosyası oluşturabilirsiniz