[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.1 Anthropoides virgo bilgisayar kapanmıyor

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
16 Oca 2010 Cmt 11:08:36 EET

Dün akşam 2009 dan Pardus 2009.1 Anthropoides virgo'ya terfi ettim.
Pae'li seçenek de dahil olmak üzere çık-bilgisayarı kapat komutu verdiğimde Pardus kapanma çubuğu sona geliyor,ondan sonra eflatun grafik ekran ve kapanış süreçleri gösteren konsol ekranda takılı kalıyor bilgisayar.Sanki bozuk tv yayını gibi hem konsol hem de grafik ekran iç içe.Bilgisayarı kasanın üzerindeki on/off düğmesi yardımı ile kapatabiliyorum.