[Pardus-kullanicilari] Kontact BasKet entegrasyonu

ismail Aslan mail at linuxhaberleri.com
11 Oca 2010 Pzt 22:52:41 EET

2009 da contact ı basketle entegre etmeyi düşünüyorsunuz ama basketin ne kadar
kulllanılabilir durumda olduğunu biliyor musunuz?

Aşağıdaki linke bakabilirsiniz.  Baskette tümünü arama özelliğini olmadığını
ve basket taşımada hata kaydını ben bildirmiştim. Basketin son hali umarım
stabildir.

http://www.linuxhaberleri.com/index.php?option=com_content&view=article&id=135%3Abasket-
notepad-kde4-calmyor&catid=34%3Ahaberler&Itemid=18&lang=tr

11 Ocak 2010 Pazartesi günü (saat 21:42:01) Mahir TAKAK şunları yazmıştı: