[Pardus-kullanicilari] Son güncellemeden sonra a çılıma sorunu

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
11 Oca 2010 Pzt 22:08:42 EET

Yine merhaba,
Son guncelleme (11.01.2010) sonrasinda grub.conf dosyasinda bir anormallik
goremedim.
bir onceki dosya ile (grub.conf~)  arasinda sadece kernel numaralari farkli.
sda, sdb bolumleri ve diger harddiskleri konqueror ile gorebiliyorum.
Son kernel guncellemesinden sonra asilis yoneticisinden zamani ve son acilis
kaydi ayarini yapmistim.