[Pardus-kullanicilari] pardus kurumsal grub ekranında kablosuz klavye çalışmıyor

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Oca 2010 Çar 01:42:56 EET

On Wednesday 06 January 2010 00:54:33 Kaan AKŞİT wrote:
> Girebiliyor olması lazım, yakın bir gelecekte kullanıyordum. Bios
>  ayarlarımı da klavye ile yapabildiğimi hatırlıyorum.

Selim Bey, USB klavyelerin BIOS'ta kullanılamadığını söylemek istemedi. USB
klavyelerin işletim sistemi yüklenmeden önce kullanılabilmesi için genelde
BIOS'ta bir seçenek (yanlış hatırlamıyorsam "Legacy USB support" gibi bir
şeydi) bulunuyor. Eğer Münir Bey BIOS'ta da klavyesini kullanamıyorsa bu, GRUB
ile ilgili bir sorun olmayabilir.