[Pardus-kullanicilari] pardus kurumsal grub ekran ında kablosuz klavye çalışmıyor

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
6 Oca 2010 Çar 01:28:39 EET

Biostan kontrol ettim.
USB keyboard özelliğini disable etmişim, aktif edince düzeldi.
usb keyboard özelliğini disable ettiğimi unuttuğumdan, grubu kurtarmak için
önce kurumsal cd'si ile sonra da pardus2009 cd'si ile grubu kurtarmaya
çalıştım.
Şu anda açılış ekranımda bir sürü pardus ve bir de bu windows seçeneği
oluştu.
pardus seçenekleri uzantılarında
Pardus 2009 [sda1][sda2][sda1][sda2]
şeklinde seçenekler oluştu.
Ama grub ekranı kurumsal sürümün arkaplanı ile geliyor.
Kurumsal2'nin cd'si ile grubu kurtarmak istediğimde bilgisayarı yeniden
başlatma anında hata ile karşılaşıyorum.
açıklamalar var ama kopyalamam bir işe yaramıyor.
Bir de, grub ekranında kurumsal2'yi seçmem rağmen pardus 2009 açılıyor.
Grub'u kurumsal2 ile nasıl düzeltebilirim?

Munir

Ama kurumsal cd'si ile kurtarma yaptığımda hata aldım