[Pardus-kullanicilari] Dosya taşıma veya kopyalama işlemlerinde bilgisayar donması

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Şub 2010 Paz 11:23:36 EET

Pardus 2009.1 de usb den bağladığım external hdd deki depo bölümünü açmak
istediğimde birkaç kez bende de Dolphin donunca hdd de bir bozukluk olduğu
şüphesine kapılmıştım. Aynı problemi OpenSuse de ve Mandriva dolphin de de
yaşayınca tamam bizim externall hdd öldü derken bir de konqueror ile denedim
Tabi 2008 Pardus da  ve externall in hangi bölümünü istesem anında karşımda
donma v.s yok. Tabi hazır açmışken ve de donma yokken ne olur ne olmaz diye
24 ün sekizinci sezon 9 bölümlük indirip Pazar sefası olarak peşpeşe
izleyeceğim bölümlerin tamamını ana hdd me transfer ettim. Sizin Dolphindeki
donma ile yazınızı okuyunca 2009 da yaptığım USB bellek denemesinde ya
belleğin içini boş görüyor ya da donup kalıyor. Herhalde dolphin den
kaynaklanan bir sorun olsa gerek.İyi Pazarlar.