[Pardus-kullanicilari] Dosya taşıma veya kopyalama işlemlerinde bilgisayar donması

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
28 Şub 2010 Paz 10:59:20 EET

Aynı durum harici harddiskimi USB'den bagladigimda oluyor. Baglanma
islemi icin bekliyorum ve bu bekleme sirasinda grafik arayüz tamamıyla
donuyor. Hariciye dosya aktarirken/cekerken de benzer donmalar oluyor.
İlave bir nokta: bu islemleri yaparken bir film izliyorsam eger bu
film oynamaya devam ediyor. Yani grafik arayüzle bir müdahale
yapamasam da filmi izlemey devam edebiliyorum. Genelde 1-2 dakika
sonra islem bitiyor ve donma geciyor. Fakat durum sadece harici
disklerde tekrarlanabiliyor.

Aynı durumu Ubuntu 9.10 olan ofis bilgisayarımda da yasiyorum ve sorun
harici diskte diye dusunup cok uzerinde durmamistim. Acikcasi yeni
harici disk almayi planliyordum. Bakalim baska tekrarlayabilen var
mi...

Cagacan Deger