[Pardus-kullanicilari] desktop protocol died

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
21 Şub 2010 Paz 23:58:03 EET

On Sun, 21 Feb 2010 12:38:16 +0200
Cagacan Deger <cagacan at gmail.com> wrote:

> Netten araştırdığım kadarıyla KDE tabanlı tüm linux dağılımlarında
> benzer yapıda bir sorun tek tük de olsa var. Fakat sorunu çözecek net
> bir çözüm bulamadım. Sorunu tekrarlayan var mı acaba? Ve bunu nasıl
> giderebiliriz, yorumunuz var mıdır?

 Bu genel bir sorun olmamalı, sizin yakaladığınız özel bir durumla
tekrarlandığını düşünüyorum. Sorun oluşunca ev
dizininde .xsession-errors dosyasına hangi mesajlar düşüyor ?

 Tüm güncellemelerinizi yaptınız mı ?

 Ekran kartı olarak ne kullanıyorsunuz ?

 KDM ekranında girerken güvenli kip seçince de sorun oluşuyor mu ?