[Pardus-kullanicilari] Acilista Ark calisiyor

Alper Oguz alper2 at oguz.biz
16 Şub 2010 Sal 12:38:57 EET

Selim Tavşan wrote On 16-02-2010 12:07:
> önceki oturumlarda ark ile bir işlem yapıp hata ile karşılaştığımda
> bende de oluyor bu durum.
> özellikle "arşive sağ tıklayıp>buraya aç" işlemi başarısız olursa uyarı
> vermeden arka planda ark çalışmaya devam ediyor. varsayılan olarak da
> kde oturumu için bir önceki oturum kaydedildiği için sonraki açılışta

Haklı olabilirsiniz. Bir daha Pardus'u kapamadan önce bir ark süreci kalmış mı
kontrol ederim.

Bu Ark'ı hiç sevmiyorum bu arada. Birçok işlevi eksik. Örneğin bölerek
arşivleme yapamıyor. Arabirimde arşivi sınama (test) özelliği yok vs.
Arabirimi de sorunlu, birden fazla dosyayı seçip sürüklediğinde sadece bir
tanesini açıyor. Sağdaki bilgi bölümü için pencereyi tam ortadan bölüyor.
Sıkıştırma oranı vb belirleyemiyorsun.

Bin ah işitmek böyle oluyor herhalde. :) Paketlenmiş daha iyi bir ZIP/RAR
uygulaması bilen?

--
Alper Oğuz
alper2 at oguz.biz