[Pardus-kullanicilari] Acilista Ark calisiyor

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Şub 2010 Sal 12:07:28 EET

16 Şubat 2010 08:21 tarihinde Alper Oguz <alper2 at oguz.biz> yazdı:

> Pardus 2009'u açıp login olduktan sonra kendiliğinden Ark açılıyor. Süreç
> listesinde aşağıdaki gibi görünüyor. Nedeni ne olabilir acaba?

önceki oturumlarda ark ile bir işlem yapıp hata ile karşılaştığımda bende de
oluyor bu durum.
özellikle "arşive sağ tıklayıp>buraya aç" işlemi başarısız olursa uyarı
vermeden arka planda ark çalışmaya devam ediyor. varsayılan olarak da kde
oturumu için bir önceki oturum kaydedildiği için sonraki açılışta geliyor...

sorunun tam nasıl tekrarlandığını bulup bir hata kaydı açabiliriz. buraya
yazarsanız ben de yaşadıklarımı ekleyebilirim...