[Pardus-kullanicilari] babylon

selçuk albayrak selbayrak at gmail.com
13 Şub 2010 Cmt 23:21:35 EET

Mozilla eklentilerinden bir tanesi de MİD ( mozilla internet dictinary)
sözlük eklentisidir ve babylon kadar iyidir.Çünkü içinde bir çok sözlük
barındırmaktadır.Yani MİD sözlüğünde arama yaptığınız da birden fazla
sözlükte ayrı ayrı arama yaplır ve istemediğiniz kadar çok yanıt alırsınız.
Mozilla eklentileine girin ve arama yardımını kullanırsanz aradığınız
eklentiye daha çabuk ulaşabilirsiniz. Kolay Gelsin.