[Pardus-kullanicilari] babylon

Özgen Gülmen Ozgen.gulmen at bafayag.com
13 Şub 2010 Cmt 14:42:48 EET

Merhaba, Geç cevabım için kusura bakmayın. Eklentilerde bulamadığınızda
"Daha fazla sonuç" linkini tıklayarak babylon eklentisinin de olduğu
sayfaya ulaşabilirdiniz. Sayfanın linkini aşağıda veriyorum. Gördüğüm
kadarıyla Firefox'un son sürümünü desteklemiyor. Ancak, önceki sürümler
için kullanılabiliyor. Yine gördüğüm kadarıyla Mozilla FoxLingo
eklentisini tavsiye ediyor. Bunu denemediğim için bir şey diyemiyorum.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/search?q=babylon&appid=1&cat=0,0&tag=&atype=-1&pid=2&lup=&sort=&pp=20

Umarım yararlı olur.

Özgen Gülmen

* * *

From: alibal <alibalamca at gmail.com> To:
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]
babylon Message-ID:
<aa4a9e6a1002110013j7daac64kcf38645ffbb011d3 at mail.gmail.com>
ben aradım add ons da bulamadım. eğer bir firefox eklentisi ise adresini
verirseniz memnun oluruz. 10 Şubat 2010 01:25 tarihinde Ozgen Gulmen