[Pardus-kullanicilari] Brother MFC-7320

Serkan KURT ssserkkk at yahoo.com
12 Şub 2010 Cum 12:23:52 EET

3 sayfalık bir belgeyi yazıcıya gönderdiğimde ilk sayfanın yaklaşık üstten 3/4 lük kısmı normal kalan 1/4 kısmı barkod şeklinde çıkıyor. Sonrasında tepsideki kağıtların hepsi boş olarak çıkıyor. Ekte boş sayfalar çıkarken ve yazıcıdan işlemi iptal ettikten sonraki çıktılar var. writer belgesi çıkarmaya çalışıyorum. aynı belgeyi pdf olarak kaydettikten sonrada çıkartmayı denedim.