[Pardus-kullanicilari] İndirme hızı ve siteler

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
11 Şub 2010 Per 16:16:39 EET

arkadaşlar aynı sorun bendede var ağ ile ilgili işlemler 2009.1 ile yavaşladı aynı ağda hem windows hemde pardus kurulu makinlerim var ve pardus örneğin mail.yahoo.com adresine ulaşırken çok yavaş yüklüyor sorun firefoxtan değil opera kurdum onda da durum aynı. Aynı zamanda iç ağda bir ağ yazıcım var windows ile acrobat reader programı kullanarak çok hızlı yazdırdığım bir dosya pardustan hem okular hemde lp komutu aracılığı ile çok yavaş gönderildi. Bence ağ işlemleri ile ilgili genel bir sorun var gibi geldi bana böyle olup olmadığını nasıl anlarım en son güncellemeleri yaptım sonuç aynı.