[Pardus-kullanicilari] PARDUS 2009.1 DE PHP KURULUMU

ahmet kılıç ahmetmatematikci at hotmail.com
7 Şub 2010 Paz 13:06:16 EET

Arkadaşlar kitap hakkında ilginize teşekkür ederim.

Temel komutları içerecek bir döküman hazırlanması

bu kısa zamana suığmayacak anlaşılan.

Bennim sıkıntım ise pardus 2009.1 de php çalışması.

parduswiki ve diğer kaynaklarda pardus 2008 de php

kurulumu ve çalıştırmadan bahsediyor. Kurulum tamam ama

php çalışmıyor. 2009.1 DE php yi nerede ve nasıl çalıştıracağım?

php nin konulduğu htdocs gibi klasörler 2009.1 de bulamadım.

Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg'deki hareketlerinizi görürler.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_3:092010