[Pardus-kullanicilari] B61 ve B6T dosya uzantılarını açma

Ahmet Ercüment Abüsselam aherab at hotmail.com
10 Şub 2010 Çar 23:20:26 EET

Wine ile blindwrite ı yükledim ama açmak istediğim dosyayı açmadı.Daemon tools u yükleyemedim hata verdi verdiğiniz linkte de eski sürümlere ait bilgiler vardı bakmadım açıkçası çünkü bu uzantıyı yeni sürümler açıyormuş(daemon tools için).Blindwrite ın kendi imaj uzantısıymış zaten bu tek bu 2 program açıyormuş.

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop