[Pardus-kullanicilari] B61 ve B6T dosya uzantılarını açma

Ahmet Ercüment Abüsselam aherab at hotmail.com
10 Şub 2010 Çar 22:51:45 EET

Hemen deniyorum WINE ı, çevirip çeviremediğini de denicem sonucu yazarım.Cdemu yu paketlerseniz sorun çözülse de ben test ederim o programla da.
Teşekkürler...

From: ozbekanil at gmail.com
Date: Wed, 10 Feb 2010 21:03:03 +0200
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]	B61 ve B6T dosya uzantılarını açma

İlk mesajda bahsettiğiniz BlindWrite ve Daemon tools'u WINE ile çalıştırmayı denediniz mi? Bunların çevirme desteği varsa bunları ISO'ya çevirip GNU/Linux altındaki araçlarla kullanabilirsiniz. Bu konuyla ilgili yardım için uygulamaları şurada aratabilirsiniz: http://appdb.winehq.org/

Cdemu'ya bakayım paketleyebilirsem test etmeniz için size gönderirim paketleri.

Bu arada siz yine biraz Google'de arayın daha iyi ve kolay çözümler de olabilir belki.

Yeni Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.
http://windows.microsoft.com/shop