[Pardus-kullanicilari] Kurumsal2 ikinci deneme sürümü hakkında

Ali Işıngör isingor at gmail.com
8 Şub 2010 Pzt 21:30:49 EET

2010/2/8 Ünal Özüm <sofamor at gmail.com>

> Sorumlarım
> 1. Emre beyin bahsettiği gibi güncellemelerle kararlı sürüme ulaşabilecek
> miyiz ulaşamayacak mıyız.

Bu sorunun cevabını biliyorum, bunu cevaplayayım.

Çok büyük bir olasılıkla ulaşamayacağınızı söyleyebilirim. Depolardan
izlediğim kadarıyla, kurumsal sürümün yönetim araçları daha geliştirilme
aşamasında ve büyük olasılıkla birkaç kere bir şeyler kırılacak. Bu nedenle
sürekli kullandığınız ve sizin için değerli verileri taşıyan sistemlerde
denemenizi önermem.