[Pardus-kullanicilari] Kurumsal2 ikinci deneme sürümü hakkında

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
8 Şub 2010 Pzt 20:46:43 EET

06 Ocak 2010 20:26 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazdı:

> Kurumsal henuz hazir degil, test sistemleri disinda kurmasaniz iyi olurdu.
> CIktiginda tekrar kurmaniz gerekecek, yukselterek guncelleyemeyeceksiniz
> diye biliyorum.
>
> Hayir, baska depolardan program kuramazsiniz, ayrica contrib olup
> olmayacagi da net degil. Kurumsal sonucta :)
>

> Emre

İleti arşivine bakınırken Emre beyin bu iletisi ilgimi çekti.
Nedeni ise kurumsal2 ikinci deneme sürümünü kurup kullanmaya başlamam.
Elimde netbook var ve kde4.x ile inanılmaz yavaş. Xfce bir alternatif
biliyorum.
Kurumsal2 son deneme sürümünü indirip kurdum ve inanılmaz hızlı ve sorunsuz
çalışıyor.
Bu tarz taşınabilir makineler için çok uygun gibi duruyor..
Kullanmaya devam etmek istiyorum..
Sorumlarım
1. Emre beyin bahsettiği gibi güncellemelerle kararlı sürüme ulaşabilecek
miyiz ulaşamayacak mıyız.
2. Her hangi bir adresten pisilenmiş bir uygulamayı çift tıkla kurabilecek
miyim?
Kolay gelsin..

--
Doç. Dr. Ünal Özüm