[Pardus-kullanicilari] Güvenlik Duvarı Yöneticisi Hk.

Selcuk Gider selcukgider at gmail.com
3 Şub 2010 Çar 16:16:43 EET

Konu ile ilgilenen kimse yok mu? 2 temel soruyu tekrarlıyorum :

- Sadece "Başlat" demek yeterlimidir?
- Gelen-Giden Bağlantıları Engelle ve Internet Paylaşımı kutularını seçmek ve ince ayar yapmak gereklimidir?

Şu an için güvenlik duvarım açık ancak "engelle" kutucukları seçili
değil. Doğru yapıyormuyum ?

Selçuk Gider