[Pardus-kullanicilari] Güvenlik Duvarı Yöneticisi Hk.

Selcuk Gider selcukgider at gmail.com
1 Şub 2010 Pzt 00:40:55 EET

Güvenlik Duvarı yöneticisi'nin çalışma mantığı ve ayarları ile ilgili
wiki makalesi taslak olarak görünüyor. Sistemin güvenliği açısından ne
kadar kritiktir bilmiyorum ama güvenlik duvarı ile ilgili doğru
ayarlar nasıl olmalıdır ?
Kurulumdan sonra güvenlik duvarı ön tanımlı olarak kapalı geliyor.
- Sadece "Başlat" demek yeterlimidir?
- Yoksa gelen-giden bağlantılar ve internet paylaşımı kutuları
seçilmeli ve ince ayar yapmak gereklimidir?
- Öyle ise sadece başlatmak pek de bir anlam ifade etmemektemidir?
Mantık nasıl işliyor, pek tatmin edici bir kaynağa ulaşamadım.

Bilenler paylaşırsa memnun olurum.

Selçuk Gider