[Pardus-kullanicilari] kde4_uzak_xp_deki yazıcı tanıtım sorunu "CUPS işlemi sırasında bir hata oluştu: 'client-error-document-format-not-supported"

Selcuk Ozkutuk eselcuk at gmail.com
1 Şub 2010 Pzt 13:28:43 EET

cups ve samba servisleri açık smb4k ve benzeri paketlerde kurulu ;ama yeni
yazıcı kur - windows printer via samba dedikten sonra ıpsini/yazıcı adını
yazayım veya grububu yazıcı adını yazayım  deneme çıktısı almak isteyince
"CUPS işlemi sırasında bir hata oluştu:
'client-error-document-format-not-supported'." diye bir mesaj geliyor. kde4
'ü yeni kurdum işime yaramaz diye yanlışlıkla sildiğim 1 cevap yazıldıysa
şimdiden özür dilerim . teşekkürler.