[Pardus-kullanicilari] Disk Sürekli Doluyor

Alper Tekinalp alper.tekinalp at gmail.com
30 Ara 2010 Per 10:58:47 EET

 Bilgisayarım açılırken konsola düştü. startx komutunu verdiğimde
"/usr/bin/startx: line 157: cannot create temp file for here-document: Aygıt
üzerinde boş yer yok" hatasını veriyordu. Sorun diskte boş alan olmamasıydı.
root olarak startx yapıp grafik ortamı açıp paket yöneticisinden yaklaşık
600 MB boyutunda program kaldırdım. Tekrar çalıştırdığımda sorunsuz açıldı.
Ama bir süre sonra normal çalışırken tekrar konsola düştüm. Aynı sorun. temp
dosyalarını siliyorum. Başka paketler kaldırsam da disk kendiliğinden
doluyor. Bilmediğim bir program diske sürekli bişeyler yazıyor gibi. Pardus
2011 kullanıyorum. /home dizinim ayrı. Sstem için ayırdığım hafıza 9.2GB.

--
Alper Tekinalp
atekinalp.blogspot.com