[Pardus-kullanicilari] Korsan yazılım

zubeyir cebeci zubeyircebeci at gmail.com
28 Ara 2010 Sal 01:20:28 EET

korsan yazılım başlığı altında başlıkla alakasız bence gereksiz tartışmalar
yapılmış. windows para verdiğiniz ölçüde size hizmet veren bir işletim
sistemi iken pardus tamamen ücretsiz bir işletim sistemi. Windows lisansız
kurulan programlar nedeniyle kullanıcısını sıkıntıya sokabilme ihtimali olan
bir işletim sistemi iken Pardus lisans derdi olmayan hukuki açıdan sıkıntı
oluşturmayan bir işletim sistemi.
Pardus insanda merak uyandıran, insanlara balık tutmasını öğreten bir
işletim sistemi. eğer meraksız sade bir kullanıcı iseniz barındırdığı
programlarla yapamayacağınız hiçbir şey olamaz(normal bir kullanıcı için).
eğer ben meraklıyım diyorsanız bazen ne yaptığınızı bilememekten kaynaklanan
sorunlarla benim gibi bir kaç kez pardus kurulumu yapabilirsiniz. bu size
kalmış. windows kullanan arkadaşlar kullanmaya devam etsinler kimsenin buna
lafı yok. ama kalkıpta çeşitli laflarla pardusu karalamaya kimse kalkmasın
lütfen. pardusu ortaya koyan ekibe dil uzatmasın. eminimki windos gibi bir
bütçeye sahip olsalar çok daha güzel işler ortaya koyarlar. buna ilave
olarak 6-7 yıl gibi bir sürede pardusu bugünki seviyeye getirmek (bir sürü
sıkıntılarla) her baba yiğidin harcı olmadığı gibi bu ekibin orataya koyduğu
emeğe saygısızlık yapmanın da gereği de yok(kimsenin buna hakkı da yok)
isteyen istediğini kullanır ama emek verenlere zarar vercek sözlerde
bulunmak hiç kimsenin hakkı değil.
Pardus ekibine gayretlerinden ötürü çok teşekkür ediyorum ve saygı duyduğumu
da belirteyim.