[Pardus-kullanicilari] Pardus'da vcd/dvd izleyememek

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
27 Ara 2010 Pzt 20:08:50 EET

İyi akşamlar olsun.

Onur bey, az önce yazdığınız gibi yaptım. Fakat sürücünün deyim yerindeyse
cayır cayır ötmesinden ve sistemin kilitlenmesinden başka işe yaramadı.
Ancak reboot ederek ve biraz da sistem elden gitti yeniden kurulum mu acaba
kaygılarıyla bu donmanın önüne geçebildim.
Çok şükür ki sistem normal açıldı ve şu an normal. Herhalde Pardus 2009.2
sürümüyle vcd/dvd izleyemeyeceğiz. Eğer uygun olursa linkini vereceğiniz
yere hata raporu açabilirim. Bu sorunun bir daha yaşanmaması için 2011
sürümünde konuyu dikkate alırsanız ya da çözüm için eğer bu saatten sonra
yapılacaksa 2009.2 güncellemelerinde çözüm getirirseniz biz kullanıcılar
için iyi olur kanaatindeyim.

                                                           Serdar Özgür.