[Pardus-kullanicilari] K9 2011-Kurumsal paketleri hazır.

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
27 Ara 2010 Pzt 10:19:00 EET

Calisirken internet gerekmiyor.

Subeler arasi online calisilacaksa internete ihtiyac olacaktir.

From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of alibal
Sent: Saturday, December 25, 2010 5:24 PM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] K9 2011-Kurumsal paketleri hazır.

sitede online olan her bilgisayarda kullanabileceiniz diye bir açıklama var.
interneti olmayan işletmeler için nasıl bir çözümü var biliyor musunuz.
24 Aralık 2010 14:56 tarihinde Coskun AKTAS <CAKTAS at iaosb.org.tr<mailto:CAKTAS at iaosb.org.tr>> yazdı:

Ceren bilgisayardan gelen yanıt aşağıdadır.

Programlari ;

C++ ve Qt ile LINUX uzerinde gelistiriyoruz.

Her programci farkli bir SQL Motoru ile calistigi icin tum SQL Motorlari test edilmis oluyor.

Test ederken farkli isletim sistemleri kullandigimiz icin bir cok isletim sistemi test edilmis oluyor

Zaman zaman uzak mesafe testleri icin internet uzerinden bir sunucu ile calisiyoruz.