[Pardus-kullanicilari] Wiimote ve Uinput

Ülgen Sarıkavak ulgensrkvk at gmail.com
24 Ara 2010 Cum 19:47:51 EET

Anlatsam sesimi duyar mısınız mısralarımda pek sevgili kanal sakinleri...

Çeşitli sebeplerden ötürüdür ki Pardus 2009.2 altında bir adet Wiimote ve
ona bağlı nunchuck'ı kontrol cihazı olarak kullanmam lazım. Aletler henüz
elime geçmedi, ama geçtikten sonra çalıştırmam için gereken süre çok kısa
olduğu için elimi çabuk tutayım, önceden bir şeyler öğreneyim dedim.

Ubuntu forumlarındaki şu
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=836231başlık altındaki
bilgiler epeyce işimi görüyor aslında ya, her ne kadar
sinyal almaz haliyle de olsa wminput'u çalıştırdığımda uipnut'un
açılamadığını belirten bir hata alıyorum.

Sistem açılışında otomatik çalışması için uinput'u ilgili dosyaya ekledim,
modprobe uinput ile modülün yüklenmesini sağladığımı da sanıyorum ya dostum
wminput bir yerlerde yamuluyor şimdiden, bilemedim.