[Pardus-kullanicilari] korsan yazılım

dursun arabacı durar4207 at gmail.com
27 Ara 2010 Pzt 00:23:52 EET

Celalettin efendi burası Pardus kullanıcıları listesi;
windowsu savunma odası değil.
Bizim;
1-220 TL (virüslere karşı elek gibi işletim sistemi) lisans parası,
2-Bilmem kaç Euro Nero lisans parası,
3-Bilmem kaç yüz dolar ofis lisans parası,
4-Bilmem kaç dolar veya euro antivirüs lisans parası vs. vs. bu liste uzar
gider.
veremeyiz ÇÜNKÜ biz Özürlükçüyüz, alnımızda keriz yazmıyor. Burası Pardus
kullanıcıları listesi, adam gibi Pardus'taki bir sıkıntından dolayı yardım
isteyeceksen yaz. Laf salatası yapıp alerjik windowsun reklamını yapacaksan
listeyi meşgul etme!!! Sana windowsunla mutluluklar dilerim.